http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Quick update
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, May 05, 2009

Quick update

Salam...

Semalam lepas hajat makan sup kambing i realize aku dah susah jalan when Abby jalan laju pada aku. Yup ussually aku jalan paling laju ler among diorang. And last nite aku takleh tido perut aku pun asyik gerak gerak. Aku call mak... Mak kata dia dulu takde tanda tanda sakit terus beranak. So dia suh aku gi hospital arini. If not tempat lahir anak aku Sri Pentas Damansara jawabnya.

Now aku dah siap nak ke hospital. Hopefully semua ok. Aku mintak korang doakan aku selamat segalanya. Once done aku akan text and update status kat FB ok.

I think the twins dah decided bila nak kuar and also itu perjanjiannya... Aku pun tak sabar nak tengok diorang. Muka siapa erk? Aku ker? Bard ker? Besar ke? Kecik ke? Garang ker? Aktif ke?

p/s : My name list dah dipendekkan and yes Rona Ahmad Farid in the list the other one takleh sebab abang bard pun

Labels:

5 Comments:

Blogger theroyalmonkey said...

ala....tak baik tau!! kalau ko tak kabulkan permintaan aku..i will still nick name kan yang youngest tu.. you know who la ah!! hahahahah aku sorang je bole panggil dia tu...hahahahahah

babe,take care.... call aku tau!!!

May 05, 2009 11:21 AM  
Blogger Masy said...

selamat beranak jeda!!~

May 05, 2009 12:58 PM  
Blogger :: Nia Rashid :: said...

nasib smlm kite mkn best n byk beb! hehehe...nervous plak aku pdhal ko yg nk beranak...
pe2 pon....gud luck beb...have d nicest experience of becoming a mommy... ;)
see u kt hosp!

May 05, 2009 4:45 PM  
Blogger za:lela said...

salam..
zaida, tahniah yang terawal kerana bakal menjadi ibu tak lama lagi.
semoga semuanya akan dipermudahkan oleh Yang Maha Esa..
aku doakan anak2 ko sehat dan maknya juga tidak bermasalah..
amin!

May 05, 2009 11:58 PM  
Blogger LindaMunshi said...

Good luck! Can't wait for the latest updates!

May 10, 2009 5:46 AM  

Post a Comment

<< Home